Wednesday, June 10, 2009

taggie, Mrs. TaecKey part III

1. Bekas kekasih saya adalah:
* Shim Changmin tapi kalau nak rujuk balik, ok je ;P

2. Saya sedang mendengar
* Boom Boom Pow - BEP

3. Mungkin saya patut
* bagi kucing makan sekarang ni.

4. Saya suka
* Daniel Iskandar Ahmad.

5. Sahabat2 saya
* adalah manusia gila kerna saya pun gila.

6. Saya tak faham
* Matematik Tambahan sejak dari dulu lagi.

7. Saya kehilangan
* motivasi untuk mengemas.

8. Ramai yang berkata
* "congrats weyh" for obvious reason.

9. Cinta itu adalah
* satu perkataan yang patut diucapkan setiap hari to all living things even to my cats.

10. Disuatu tempat, seseorang sedang
* merindui saya.

11. Saya akan cuba
* mengurangkan berat badan.

12. Ayat selamanya membawa maksud
* kita semua berkawan selamanya :)

13. Telefon bimbit saya
* punya sound tak best sbb clear bass sound.

14. Bila saya terjaga
* saya balas mesej dan terus kemas katil dan tidur balik.

15. Saya paling meluat
* tengok perempuan Melayu yang macam minah rempit.

16. Haiwan paling comel yang pernah saya temui
* ialah Tom, my cat.

17. Malam ini saya akan
* try chatting kerna sudah lama tak berchatting dgn temen2 fb dan kamu, kamu, kamu.

18. Ketika anda melihat cermin pada hari ini
* saya membetulkan rambut dan berfikir, bila nak potong rambut?

19. Saya betul2 inginkan
* polaroid camera :D

20. Siapa yang saya ingin tag
* erm.siapa2.

*thanks Mama :)

headphones: The Climb - Miley Cyrus

3 comments:

UknoWana said...

hye! u've been tagged! jemput2 la ke http://prolifique.blogspot.com ;p

HuDaChAn said...

hahaa plg x thn ni lar...
6. Saya tak faham
* Matematik Tambahan sejak dari dulu lagi.

sme la kter...
ROFL~~~

DaSarangMin♥ said...

yeah!
tak phm btol knapelahh mesti ad mat tam!!!!